اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

سامانه پیام کوتاه ابزاری است که امکان ارسال و دریافت پیامک های اطلاع رسانی و تبلیغاتی را به کاربران می دهد و به صورت یک وبسایت طراحی شده و بدون نیاز به امکانات خاص نرم افزاری و سخت افزاری افراد می توانند از قابلیت های آن استفاده کنند.


از سامانه پیام کوتاه به روش های متعددی می توان استفاده کرد که به اختصار به معرفی تک تک آنها می پردازیم:

1.       از طریق سامانه پیام کوتاه می توانید تنها به یک شماره به خصوص پیام ارسال کنید.

2.      در روش دیگر شما می توانید به گروه خاصی که قبلاً خودتان آن را تعیین کرده اید پیام دلخواه خود را ارسال کنید. در اینجا این امکان برای شما فراهم است که یک دفترچه تلفن قابل دسته بندی آماده کنید و شماره های خود را در آن وارد کنید که به آن ارسال پیامک گروهی می گویند.

3.     ارسال پیامک بر اساس پیش شماره شهر یا استان مورد نظر به این صورت است که مثلاً می توانید با پیش شماره 0912118 که در شهر تهران است یک پیام تبلیغاتی برای تهرانی ها بفرستید.

4.      در سامانه پیام کوتاه شما می توانید به ساکنان یک منطقه خاص  بر اساس کد پستی آن منطقه پیام ارسال کنید.

5.      در روش دیگری از طریق این سامانه می توانید به تمام استان های کشور و شهرهای زیرمجموعه آن دسترسی داشته باشید و از طریق تفکیک آنها می توانید به ساکنین شهر یا استان خاص کشور پیامک تبلیغاتی خود را ارسال کنید.

6.      از طریق سامانه پیام کوتاه امکان نظرسنجی و مسابقات پیامکی بین مخاطبان وجود دارد.

7.     با این ابزار حتی می توانید از مخاطبان خود پیام دریافت کنید. همچنین منشی وجود دارد که در جواب پیام های دریافتی پیام هایی را به صورت اتوماتیک برای مخاطبان ارسال می کند.

8.     و در آخر اینکه از طریق این سامانه امکان ارسال پیامک به شماره های همراه کسانی که خارج از کشور زندگی می کنند وجود دارد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی