اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

تبلیغات گوگل به شما اجازه می دهد تا بیشترین تبلیغات آنلاین را با نشان دادن تبلیغات به افراد درست، در مکان درست و در زمان درست داشته باشید. با گوگل ادوردز  (google Adwords)می توانید تبلیغات ساخته شده خودتان را در صفحات نمایش جستجوی گوگل و یا شبکه بزرگ تبلیغاتی گوگل به نمایش بگذارید. تبلیغات گوگل مزایای زیادی دارد که در ادامه به آن اشاره می شود:


1.       هزینه کمتر نسبت به دیگر ابزارهای تبلیغاتی

با استفاده از گوگل ادوردز شما تنها زمانی پرداخت می کنید که شخصی بر تبلیغات تان کلیک کنید.

2.      هدفمند بودن تبلیغ در گوگل

هدف گرفتن و داشتن هدف به شما این توانایی را می دهد که بتوانید به افرادی با علائق مشخص دست یابید. کمپین گوگل ادوردز تان را با استفاده از کلمات کلیدی، مکان تبلیغ، سن، مکان، زبان، روزها، زمانها، فراوانی، و دستگاه ها حتی هدفمندتر هم بسازید.

3.     اندازه گیری موفقیت

با گوگل ادوردز اگر شخصی بر تبلیغ شما کلیک کرد، شما خواهید فهمید. اگر مشتری بر تبلیغ شما کلیک کرد، محصول شما را خریداری کرد، اپلیکیشن شما را دانلود کرد یا در آن زمینه با شما تماس گرفت شما می توانید آن را ردیابی کنید.

4.      شبکه های تبلیغاتی گوگل

با استفاده از گوگل ادوردز تبلیغات شما هم می تواند روی تنها یکی یا هر دوی شبکه های تبلیغاتی گوگل نمایش داده شود: شبکه جستجو گوگل و شبکه نمایش.

5.      شبکه نمایش گوگل

این شبکه شامل وب سایت های گوگل از جمله وبسایت مالی، سایت یوتیوب و...، سایت های همکار، سایت های موبایل و اپلیکیشنی که تبلیغات گوگل ادورز را به همراه محتواهای خودشان در صفحات خاص نشان می دهند.

 

6.      مشتریان واقعی با تبلیغ در گوگل

هنگام نمایش تبلیغات در گوگل زمانی کاربران وارد سایت شما می شوند که 100% نیازمند به خدمات و یا محصولات شما هستند یعنی بازدید کنندگان سایت شما مشتریان واقعی شما هستند.

در سیستم گوگل عملا امکان تقلب و انجام تعداد زیادی کلیک بر روی تبلیغ وجود ندارد و شما تنها به ازای کاربر مرتبط و مناسب هزینه پرداخت می نمایید به عبارتی: مهمترین امتیاز این نوع تبلیغ این است که شما مستقیما با کسانی مخاطب خواهید بود که واقعا میتوانند مشتری و یا کاربر شما باشند.

7.     مشتریان جهانی با تبلیغ در گوگل

سیستم آگهی در گوگل بزرگترین سیستم تبلیغاتی جهان است و طی سال های گذشته در ایران بسیار گسترش پیدا کرده است. تبلیغات در گوگل می تواند در هر کشوری که مورد نظر شما است نمایش داده شود.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی