اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

بهینه سازی وب سایت یا همان سئو یک فرایند دقیق است که نیازمند صبر و تحمل زیاد می باشد اما متاسفانه در آن اشتباهاتی رخ می دهد که باعث می شود کار ما نتیجه مثبتی به همراه نداشته باشد. در ادامه به برخی از این اشتباهات می پردازیم:



1.       استفاده از کلمات کلیدی اشتباه

می توان گفت که این مورد حتی از اشتباهات سئوکاران متخصص نیز هست. ممکن است شما کلمات کلیدی را برای سایت خود انتخاب کنید که کاربران با احتمال بسیار کمی به جستجوی آن بپردازند. کلمات کلیدی حداکثر باید 10 مورد باشد. از بهترین ابزارهای انتخاب کلمات کلیدی مناسب می توان به Website Keyword Suggestion  اشاره کرد.

2.      نادیده گرفتن تگ عنوان

با اینکه تگ عنوان از مهم ترین قسمت های قرارگیری کلمات کلیدی است معمولاً بیشتر سایت ها تگ عنوان ندارند. تگ عنوان علاوه بر اینکه در بهینه سازی سایت کمک بسیاری می کند متن آن در نتایج جستجو به عنوان لینک صفحه نمایش داده می شود.

3.     توضیحات Meta Description

این متاتگ همان طور که از نامش مشخص است باید توضیح باشد که بسیاری به اشتباه کلمات کلیدی را در آن قرار می دهند. حداکثر طول متن قرار گرفته شده باید 120 کاراکتر باشد چرا که بیشتر از این در گوگل به نمایش در نمی آید.

4.      داشتن بک لینک های کم ارزش به سایت

داشتن لینک های زیادی همیشه باعث رتبه خوب سایت نمی شود. در واقع باید از لینک دهنده های موثر و باکیفیت استفاده کرد.

5.      داشتن فایل فلش

فلش اگرچه جذاب است اما برای موتورهای جستجو جذاب نیست. اگر در استفاده از فلش اصرار دارید از نسخه HTML آن استفاده کنید.

6.      عدم بروزرسانی مداوم سایت

مطالب و محتوای قدیمی ارزش محتوایی سایت را پایین آورده و موجب از دست دادن کاربران می شود. برای رسیدن به موفقیت دائماً سایت خود را بهینه کنید و به تغییرات در الگوریتم های رتبه بندی موتورهای جستجو توجه کنید.

7.     توجه بیش از حد در متاتگ ها

توجه زیاد بر کلمات کلیدی منسوخ شده پس زمان خود را در این قسمت بیهوده هدر ندهید.

8.     نادیده گرفتن آدرس ها (url)

استفاده از کلمات کلیدی در آدرس برای گوگل،یاهو و ام اس ان بسیار مهم است. بدون استفاده از کلمات کلیدی در آدرس هم می توان به رتبه های بالا دست یافت، تصور غلطی نیست اما استفاده از کلمات کلیدی در URL دامنه یا بخشی از URL مزیت بزرگ شما نسبت به رقبایتان است.

9.      تمرکز بر موتورهای جستجو و غافل شدن از کاربران

درست است که بهینه سازی مطالب سایت اهمیت بالایی دارد ولی بازدیدکنندگان سایت شما مهم تر هستند. فعالیت هایی که در زمینه سئو انجام می دهید نباید کیفیت و زیبایی ارائه مطالب به کاربران را تحت تأثیر قرار دهند.

10.    سئو نرم افزار است.

اشتباه رایج میان بعضی وب مسترها این است که سئو یعنی نرم افزار این باور کاملاً اشتباه است، سئو یعنی دانش و خلاقیت.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی