اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

با گسترش دنیای اینترنت و وب عده ای هنوز با یک سری تصورات اشتباه، به سراغ ساخت یک سایت برای مجموعه کارشان نمی روند.

1.       عده ای فکر می کنند داشتن وبسایت اصلاً به کار آنها مرتبط نیست در صورتی که هر کسب و کاری یا به دنبال فروش کالا و محصول خاصی است یا خدماتی را برای کاربران ارائه می دهد؛ در این صورت حتماً به دنبال جذب مشتری و کاربر است. 



از این رو در دنیای گسترده اینترنت که ثانیه به ثانیه به تعداد کاربران آن افزوده می شود بازاریابی اینترنتی و داشتن یک سایت ثابت قطعاً می تواند گزینه مناسبی برای موفقیت در کسب و کار باشد.

مشتریان همیشه چه به صورت حضوری و چه به صورت مجازی دنبال کالای باکیفیت در عین حال ارزان قیمت هستند. آنها این فرصت را دارند تا به مغازه ها و فروشگاه های مختلف مراجعه کرده و دنبال کالای مورد نظر خودشان بگردند، اما به نظر شما این گشتن ها چقدر وقت گیر است و آیا با محدوده ای که آنها توان دسترسی به آن را دارند به نتیجه مطلوبشان می رسند یا خیر؟ مسلماً نمی توان به صورت قطعی جواب مثبت داد.

 خرید در فضای مجازی در عین حال که زمان بسیار بسیار کمتری را برای جستجو می طلبد حق انتخاب بیشتری را به مشتری می دهد. هر تخفیفی که هر فروشنده ای در این فضا بر روی کالای خودش اعمال کند خیلی سریع جلوی چشم مشتریان ظاهر می شود و آنها را ترغیب می کند که به جمع مشتریان شما بپیوندد.

2.      عده ای فکر می کنند که داشتن وبسایت یک کار اضافه و وقتگیر برای فعالیتشان است. در صورتی که ارتباط مستقیم و سر و کله زدن با مشتریان در فروشگاه، مغازه و فضای حقیقی بسیار وقتگیر و در عین حال ملال آور است. این گونه افراد با داشتن یک سایت مشتریان بیشتری را در زمان مناسب و به درستی می توانند پشتیبانی کنند، این امکان برای مشتریان فراهم است که به صورت 24 ساعته از طرق مختلف همچون تماس با ما، نظرات و گفتگوی آنلاین با مدیران سایت تعامل داشته باشند. در این صورت مدیران خیلی بهتر و با صبر و حوصله بیشتر می توانند به درخواست های مشتریان رسیدگی کنند. چنین ارتباطی هم بیانگر اهمیت شما به مشتریان است و هم باعث سهولت و راحتی کار شما می شود.

3.     عده ای بر این باورند که داشتن سایت یک هزینه اضافه است. به این افراد باید بگوییم آیا به این فکر کرده اید که جلب مشتری بهتر و بیشتر چقدر برایتان سودآور است؟ اگر یک مقدار برای طراحی سایت هزینه کنید به این فکر کنید که چه مزایایی را برای کسب و کارتان به دنبال خواهد داشت، مسلماً آنقدر برایتان سودآور است که دیگر به فکر هزینه مصرف شده بابت طراحی سایت خود نمی افتید.

از طرفی ارائه بروشورهای کاغذی و کاتالوگ برای مشتریان در عین حال که محدودیت تعداد و غیر قابل تغییر بودن را دارد بسیار هزینه آور است در صورتی که وبسایت بدون داشتن محدودیت تعداد نمایش و اعمال تغییرات بر محتوای نوشته باعث صرفه جویی زیادی در هزینه خواهد شد.

4.      عده ای با خود می گویند ما انقدر معروف و جا افتاده هستیم که نیازی به فعالیت در این فضا نداریم. اگر این افراد از تأثیر زیاد وبسایت بر اعتبار و برند کاریشان اطلاع پیدا کنند هیچ وقت این حرف را نمی زنند. بی تردید ایجاد یک سایت معتبر در اعتبار بخشیدن به کسب و کارتان نقش مهمی را ایفا می کند. اکثر مشتریان با بازدید از سایتتان دید بهتری نسبت به فروشگاه و شرکت شما پیدا می کنند و همین امر باعث جلب اعتماد بیشتر آنها خواهد شد.

 

 

 

نظرات (۱)

  • یکتا فایل
  • با سلام دوست عزیز
    به وبسایت یکتا فایل دعوت شدید
    برای دانلود فایل رایگان
    دانلود هر فایلی که دنبالش هستی
    وبسایت یکتا فایل
    www.yektafile.ir
    منتظرت در یکتا فایل هستم
    پک ویژه ماه محرم
    به علت فرا رسیدن ماه محرم یکتا فایل یک مجموعه را برای دوستان رایگان آماده کرده است

     

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی