اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

به عقیده بسیاری از سئوکاران، بعد از داشتن یک طراحی سایت قوی، تأثیر شبکه های اجتماعی بر سئو را نباید نادیده گرفت. سئو به دو دسته تقسیم می شود سئوی داخلی و سئوی خارجی، سئوی داخلی به عناصر موجود در خود سایت بستگی دارد مانند کیفیت کدنویسی سایت. سئوی خارجی مجموعه اقداماتی است که بیرون از صفحه های سایت برای بهینه سازی جستجو در گوگل انجام می شود.



 سئوی داخلی 30 درصد از بهینه سازی یک سایت و سئوی خارجی و شبکه های اجتماعی 70 درصد را شامل می شود. گوگل اعلام کرده است که رسانه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر سئو ندارد اما به طور غیر مستقیم تأثیرگذار است. به این صورت که وقتی در شبکه های اجتماعی محبوب شوید تعداد بازدید از لینک های منتشرشده شما بالا می رود و باعث افزایش بازدید از سایت شما می شود.

 از مزایای استفاده از شبکه های اجتماعی بر سئو می توان به افزایش ترافیک سایت، ایجاد ارتباط مطمئن بین سایت و مشتریان، برندسازی با کمترین هزینه و... اشاره کرد.

شبکه های اجتماعی مانند هر متد دیگری برای تأثیرگذاری بر سئو دارای فاکتورهای مخصوص به خود هستند. در زیر به برخی از آنها اشاره می شود:


شبکه اجتماعی facebook

با توجه به تعداد زیاد کاربران فیس بوک و امکانات زیاد این شبکه اجتماعی برای شرکت ها مانند ارسال همزمان عکس و ویدیو، متن همراه با هشتگ و نظرسنجی قوی استفاده از این شبکه اجتماعی می تواند تأثیر زیادی بر جذب بازدیدکننده سایت داشته باشد. امکاناتی مانند like و share  فرصت مناسبی را برای معرفی شما از طریق دوستان و مشتریانتان به دوستانشان ایجاد می کند.


شبکه اجتماعی linkedin

لینکدین یک شبکه اجتماعی تجاری است؛ از این رو بستر مناسبی را برای ایجاد ارتباط بین تجارت ها، شرکت ها و متخصصین هر حوزه ایجاد می کند. فعالیت در این شبکه می تواند به جذب نیروهای جدید به شما کمک کند.


شبکه اجتماعی googleplus

شبکه اجتماعی گوگل پلاس در سایت های ایرانی کاربرد زیادی داشته و برای ارتباط با مشتریان جزء محبوب ترین شبکه اجتماعی است. با توجه به اینکه گوگل پلاس ارتباط مستقیمی با گوگل دارد تأثیر آن بر سئوی سایت و جستجوی گوگل بسیار زیاد است.


شبکه اجتماعی twitter

توئیتر به عنوان یک شبکه اجتماعی قوی برای اشتراک گذاری متن های کوتاه (140 کاراکتر) است. هر چه تعداد توییت های ارسالی بین کاربران شما و لینک دادن به وبسایت شما بیشتر شود تأثیر آن بر سئوی سایت شما بیشتر نمایان می شود.

فعالیت در هر کدام از این شبکه های اجتماعی تأثیر زیادی بر جذب بازدیدکنندگان سایت خواهد داشت ولی تمرکز بر یک یا دو شبکه اجتماعی مناسب و صرف انرژی روی آن نتیجه بهتری به همراه خواهد داشت.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی