اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

بازاریابی پیامکی از روش های بسیار ساده، ارزان و سریع برای بازاریابی، تبلیغات و ارتباط با مشتریان می‌باشد. دارندگان موبایل زندگی خود را با گوشی در دست سپری می کنند تا گوشی در گوش؛ از این رو با توجه به افزایش روز افزون دارندگان تلفن همراه در جهان، اهمیت بازاریابی پیامکی بیش از پیش احساس می شود. 




با وجود رقابت شدید تجاری، مشاغل می توانند با ارسال پیامک، خود را از مشاغل دیگر متمایز کنند به همین خاطر نادیده گرفتن قدرت موبایل باعث عقب ماندن کسب وکار شما خواهدشد. 

پیامک یک روش تبلیغاتی است که می توان به صورت گروهی یا انبوه و در یک زمان خاص آن را ارسال کرد. به کمک پیامک تبلیغاتی می توان انواع روش های تبلیغاتی را برای هر محصول یا خدمتی ارائه داد به همین خاطر بسیاری از شرکت ها از اس ام اس به عنوان یک ابزار تبلیغاتی برای کسب و کارشان استفاده می کنند. پیامک تبلیغاتی مزایای مختلفی نسبت به سایر روش های تبلیغاتی دارد که در ادامه به آن اشاره می شود:
1. از طریق ارسال پیامک تبلیغاتی پیام ها بدون واسطه و به صورت مستقیم به دست مشتریان می رسد

2. ارسال پیامک یک روش ساده تبلیغاتی است که به مهارت خاص, مدیریت جامع و طراحی پیچیده نیاز ندارد.

3. ماندگاری پیامک بیش از هر روش دیگر است چرا که پیام هایی که به دست یک مشتری می رسد مدت زمان زیاد ممکن است در گوشی آن شخص باقی بماند چرا که حجم زیادی را اشغال نمی کند و ممکن است حتی مشتری آن را در جایی ذخیره کند.

4. هنوز جمعیت زیادی هستند که از اینترنت استفاده نمی کنند اما تقریبا همه مردم گوشی همراه دارند و به همین خاطر می توانند دسترسی ساده و سریع به پیامک داشته باشند.

5. به ندرت پیش می آید که کسی پیامی را نخوانده حذف کند و این اطمینان وجود دارد که پیامک تبلیغاتی شما توسط مشتریانتان در کوتاه ترین زمان خوانده خواهد شد.

6. با توجه به اینکه پیامک در لحظه ارسال می شود برای ارسال اخبار و پیشنهادات فوری مناسبت ترین گزینه است.

7. در روش های تبلیغاتی مختلف از هر تعداد مخاطب تنها افراد معدودی ممکن است هدف اصلی تبلیغ باشد اما در روش پیامک تبلیغاتی اینگونه نیست.  ویژگی بارز پیامک تبلیغاتی این است، که می توان مخاطبین را دسته بندی کرد و به طور هدفمند شده به آنها پیامک فرستاد.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی