اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

تبلیغ در گوگل

زمانی که شما در موتور جستجوی گوگل کلمه ای را جستجو می کنید علاوه بر نمایش نتایج حاصل از جستجو مواردی نشان داده می شود که کلمه AD در کنار آنها نوشته شده است. این نتایج همان تبلیغات گوگل می باشد. 

 

از آنجایی که گوگل عنوان پربازدیدترین سایت را در جهان دارد بسیار عاقلانه است که وبسایت خود را در آن تبلیغ کنید. در این روش تبلیغی، تبلیغات وبسایت شما در نتیجه حاصل از جستجوی کلمات کلیدی مرتبط با سایت شما به نمایش در می آید.

تبلیغ در گوگل به دو صورت است.

1.       اولین روش با پرداخت هزینه همراه است که گوگل آن را نتایج جستجوی پرداخت شده (paid search results) می نامد. در این روش شما هزینه ای را بابت نمایش تبلیغات سایت خود به گوگل پرداخت می کنید. این نوع تبلیغات که  Adwords نامیده می شود در بالا و سمت راست نتایج اصلی جستجو نمایش داده می شود.

برای تبلیغ به این صورت باید ابتدا وارد سایت  http://adwords.google.com  شوید و تبلیغ خود را فعال کنید. فعال کردن تبلیغ در گوگل نیاز به داشتن کارت اعتباری معتبر و حساب پی پال دارد. در این روش شما می توانید کلمات کلیدی وبسایت خود را برای گوگل مشخص کنید تا زمانی که کاربری این کلمات را در گوگل جستجو کرد وبسایت شما جزو موارد AD به عنوان تبلیغ نشان داده شود.

هزینه این نوع تبلیغ به دو صورت پرداخت می شود. روش اول روشی است که در آن کاربر بر روی تبلیغ شما کلیک می کند و هزینه کلیک از حساب شما کم می شود. در روش دوم گوگل برای نمایش تعداد مشخصی از سایت شما، از حسابتان مبلغی را کسر می کند.

در روش Adwords شما می توانید موقعیت تبلیغ خود را تعیین کنید مثلاً اینکه تبلیغ شما در چه کشورهایی و یا در چه شهرهایی و در چه زمان هایی به نمایش گذاشته شود.

البته پیشنهاد می کنیم که برای جلوگیری از کلیک های بی مورد توسط رقبا بهتر است تبلیغ شما فقط در ایران به نمایش گذاشته شود. گزارش تبلیغ به صورت مستقیم از طریق سایت گوگل به شما ارسال می شود و از این طریق می توانید از آمار کلیک تبلیغات خود به صورت رسمی باخبر شوید.

2.      دومین روش تبلیغ از گوگل به کمک سئو است. در این روش هزینه ای به گوگل پرداخت نمی شود بلکه اصول و قواعد سئو رعایت می شود تا سایت شما در نتایج جستجوی کلمات کلیدی مرتبط، در صفحه اول بالا بیاید.

  • ۹۶/۰۶/۲۶
  • octagram octagram

نظرات (۱)

  • تبلیغات گوگل کروم
  • لطفا در مورد هدفمنی این سرویس بیشتر توضیح دهید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی