اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

با پیشرفت اینترنت هر روز و لحظه به لحظه به تعداد کاربران این شبکه وسیع جهانی افزوده می شود. همین امر باعث شده روش های استفاده از آن بسیار متنوع و گسترده شود. یکی از این روش ها استفاده از وبسایت است. 



وب سایت این امکان را فراهم می کند که هر شخص، مجموعه، سازمان و یا شرکتی در دنیای وب حضور پیدا کند و بدون محدودیت مکانی و زمانی در کل جهان برای همه در دسترس باشد. طراحی و ایجاد یک سایت متناسب با فعالیت شما مزایای بسیاری را برای کسب و کارتان به دنبال خواهد داشت:

ü      افزایش اعتبار: وبسایت باعث افزایش اعتبار شما می شود. یک طرح مناسب، متن قوی، درج اطلاعات مناسب از محصولات و خدمات و یک راه ارتباطی فعال باعث افزایش اعتماد مشتریان می شود. اگر در طراحی یک سایت باکیفیت هزینه کنید مشتریان تحت تاثیر کار شما قرار می گیرند و شما را به روز می دانند.

ü      در دسترس بودن: وبسایت شما از هر مکان و در هر زمان از شبانه روز و حتی در روزهای تعطیل باز است و مشتریان  و کاربران شما در هر لحظه ای می توانند از محصولات، خدمات، تخفیف ها و دیگر امکانات شما باخبر شوند.

ü      کاهش هزینه ها: شما می توانید علاوه بر راه های ارتباطی سنتی که برای فروش محصولات و ارائه خدمات خود دارید راه جدیدی را ایجاد کنید که بدون داشتن هزینه های آب، برق، تلفن، فکس و... مانند یک نمایشگاه دائمی همیشه برپا است.

ü      صرفه جویی در زمان: وبسایت شما مانند یک صفحه با اطلاعات کامل در جلوی چشم میلیون ها کاربر همیشه فعال است و می تواند راهنمای خوبی برای مشتریان باشد؛ از این رو در زمان پاسخگویی به مشتریان صرفه جویی می شود.

ü      ابزار قوی فروش: فروش محصول از طریق یک سایت فروشگاهی علاوه بر کم هزینه تر و سهل الوصول تر بودن باعث می شود که افراد بیشتری امکان دسترسی به آن را داشته باشند. با درج اطلاعات کامل فروش بر روی سایت کاربران ترغیب می شوند که روی دکمه خرید کلیک کنند. از این رو شما کاربران را به خرید و به اینکه به مشتری شما تبدیل شوند تحریک می کنید.

ü      افزایش ارزش تبلیغات: اضافه کردن آدرس وبسایت در کارت های تبلیغاتی و در زیر امضای شرکت باعث جلب بیشتر مشتری به شرکت شما می شود. داشتن وبسایت باعث می شود که مردم هر زمان در مورد شما می شنوند از طریق سایت پیگیر پیام های شما باشند چرا که مسلماً استفاده از سایت راحت تر از تماس گرفتن، رفتن به فروشگاه یا شرکت مربوطه و یا ارسال نامه است.

ü      ایجاد فضای ارتباطی نامحدود به مرزهای جغرافیایی: داشتن یک وبسایت چند زبانه باعث می شود فعالیت تجاری خود را خارج از مرزهای جغرافیایی داشته باشید و تجارت خود را به آسانی گسترش دهید.

ü      ارتباط موثر با مشتریان بالقوه: شما می توانید از طریق وبسایت آدرس تمام مشتریان بالقوه خود را جمع آوری کنید، سپس به تناوب برایشان خبرنامه ارسال کنید. در ارتباط ماندن با مشتریان همیشه شما را تازه نگه می دارد. 


  • ۹۶/۰۶/۲۵
  • octagram octagram

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی