اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

عنوانِ یک آگهی مهمترین عامل نوشته در تبلیغات مناسب است و %90 تاثیر یک آگهی را ایجاد می کند

وقتی شما متن یک تبلیغات یا آگهیِ نوشتاری (از قبیل ایمیل تبلیغاتی، اس ام اس آموزش بازاریابی و تبلیغاتی آگهی چاپی) را تنظیم می کنید باید قلب اصلی تمام بدنه آگهی خود را در عنوان جای دهید زیرا 90 درصد خوانندگان فقط از روی عنوان شما تصمیم می گیرند که محتوای آموزش بازاریابی و تبلیغات شما را مطالعه کنند بنابراین یک عنوان چشمگیر ضامن دیده شدن کل محتوای آگهیِ شماست.

اما چه عنوان هایی در تبلیغات چشمگیرند ؟!


به عنوان های زیر توجه کنید ؛

حراج نصف قیمت

یکی بخرید، یکی مجانی ببرید!

حراج 50 درصد تخفیف

مفهوم هر سه عنوان بالا یکسان است اما تحقیقات نشان داده است عنوان دوم نتیجه ی بهتری از دو مورد دیگر دارد.

یک عنوان موفق باید

توجهِ مشتریِ احتمالی را جلب کند

در او علاقه و انگیزه ایجاد کند

او را به خریدِ ناخوداگاه وا دارد.

 

 هشت نوع عنوان، نتایج بهتری را در تبلیغات، ایجاد می کنند ؛

 

بهترین عنوان های تبلیغاتی که قول بهره ای را به مشتری می دهد

در عنوانِ آگهیِ خود، داشتن احساس با مزیتی را به داشتن محصول خود وابسته کنید؛ خریداران اتومبیل، وسیله نقلیه نمی خرند، آنها امنیت و سرعت و جایگاه اجتماعی را می خرند.

بهترین عنوان های تبلیغاتی که توصیه های عملی ارائه می کند

مردم شیفته آموزش بازاریابی و تبلیغات هستند که به آنها انجام کاری را آموزش می دهند؛ چگونه ثروتمند شوید یا چگونه وزنتان را کم کنید

بهترین عنوان های تبلیغاتی که چیزِ تازه ای را اعلام می کند

معمولا اکثر مردم به هر پدیده ی غیر معمول علاقه نشان می دهند؛ مثلا از جوش شیرینِ ما برای رفع بوی بد یخچالتان استفاده کنید 89 درصد فروش جوش شیرین یک برند را افزایش داد!

بهترین عنوان های تبلیغاتی که مشتری بالقوه را به طور مستقیم به خرید وا می دارد

بهترین عنوان های تبلیغاتی که گروه خاصی را هدف می گیرد نتیجه ی بهتری از آنهایی که توده ی مردم را هدف می گیرند کسب می کنند؛ مانند از ریزش مو خلاص شوید

بهترین عنوان های تبلیغاتی که گواه مصرف کنندگان را شامل می شوند

عنوان خود را در نقل قول محاوره ایِ یک مصرف کننده بیان کنید؛ پِرفِکت اِستِپس، درد زانوی منو از بین برد

بهترین عنوان های تبلیغاتی که تخفیف را اعلام می کند

مردم همواره می خواهند ارزانتر بخرند و صرفه جویی کنند

بهترین عنوان های تبلیغاتیکه کنجکاوی را بر می انگیزد

پرسش ها و جملاتِ ناتمام معمولا بسیار موثرند؛ مانند خانه ی رویایی شما کجاست؟!

بهترین عنوان های تبلیغاتی که اصطلاحاتِ محبوب را به کار می گیرند

از کلمات پیچیده و دارای معانی دوگانه استفاده نکنید؛ آموزش بازاریابی و تبلیغات که در کنار فیلم های ساده، کتابهای کمدی و صفحات ورزشی بزرگ شده اند، قدرت انطباق با بهترین عنوان های تبلیغاتی را ندارند!

استفاده از عنوان مناسب ضامن فروش و موفقیت اگهی شما نیست(!) بلکه ضامن خوانده شدن محتوای آن است؛ یک آموزش بازاریابی و تبلیغات موفق علاوه بر عنوان مناسب که درب ورودی آموزش بازاریابی و تبلیغاتاست محتوای وسوسه کننده ای نیز دارد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی