اکتاگرام

تجارت الکترونیک

اکتاگرام

تجارت الکترونیک

در عصر دیجیتال و تکنولوژی ما برای فعالیت در جامعه نیازمند به کار بردن و استفاده از دنیای اینترنت و تبلیغات و تجارت الکترونیک میباشیم
اکتاگرام این مجموعه فعالیت های اینترنتی را به صورت یکجا در اختیار همگان قرار میدهد

  • ۰
  • ۰

همه روزه روش های مختلفی از تبلیغات به وجود می آید که در این بین تبلیغات اینترنتی و آنلاین یکی از بهترین روش ها برای جذب مشتریان هدفمند می باشد. دلیل بازخورد بهتر تبلیغات اینترنتی نسبت به سایر روش ها گستردگی بازدیدهای تبلیغ است.


ما برای جذب مشتری باید به دنبال جایی باشیم که مشتری وجود دارد نه اینکه مشتری را به جایی بکشانیم که ما حضور داریم، تقریباً می توان گفت روش های سنتی و چاپی برای تبلیغات، دیگر در حال منقضی شدن هستند، نسلی که در زمان تحصیل با اینترنت آشنا شد اکنون وارد بازار کار شده است و درصد قابل توجهی از سرمایه های کشور را در دست دارد حال این افراد که می دانند اینترنت می تواند چه ابزار پر قدرتی باشد از آن به صورت روزمره استفاده می کنند. از این رو مسلم است که درج تبلیغ در چنین فضایی چقدر می تواند موثر و سودآور باشد.

 آگهی نامه یا نیازمندی ها مجموعه ای است از تبلیغات که به صورت دسته بندی شده به روش های مختلف در اختیار مشتریان قرار می گیرد و این امکان را به آنها می دهد تا نیازهای روزمره خود را از طریق فهرست موضوعی آگهی نامه پیدا کنند.  یکی از بهترین و ارزان ترین روش های تبلیغات در اینترنت آگهی اینترنتی است. این روش برای کسانی که دارای وب سایت نیستند و می خواهند در اینترنت تبلیغات کنند بسیار مناسب است آنها می توانند شماره های تماس، آدرس محل کسب و ایمیل خود را همراه با اطلاعات مناسب در این آگهی ارائه نمایند تا مشتریان بتوانند به سادگی آنها را پیدا کنند. سایت های آگهی نامه نقش بنگاه های حراجی را بازی می کنند به این صورت که فروشنده مشخصات محصول را در آگهی نامه درج می کند و کسانی که به آن محصول نیاز دارند آن را خریداری می کنندهر آگهی دهنده می تواند با درج آگهی خود در این گونه سایت ها در جلوی چشم میلیون ها کاربر ظاهر شود و به راحتی مشتریان خود را پیدا کند.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی